درباره بازاریابی محتوا
۱۰ویژگی محتوای وایرال
چه محتواهایی بین مردم وایرال میشن؟ ویژگی محتوای وایرال چیه؟ اون محتواها چی دارن که مردم اونقدر دنبالش هستن؟
تبدیل کردن مشتری به طرفدار با استفاده از بازاریابی محتوا
چی کار کنید که مشتری دوباره ازتون خرید کنه؟ چیکار کنید که مشتری به طرفدارتون تبدیلشه و محصولتونو به بقیه توصیه کنه؟ تبدیل کردن مشتری به طرفدار با استفاده از بازاریابی محتوا چطوریه؟
منبع دانلود کاور هایلایتهای اینستاگرام
از کجا برای هایلایتها کاور پیدا کنید؟ قراره یه منبع دانلود کاور هایلایتهای اینستاگرام معرفی کنم که به حدود ۶ میلیون آیکون وصلتون میکنه.
ابزار رایگان دانلود پست و استوری اینستاگرام
چطوری میتونید فقط با دو ضربه استوریهای بقیه رو دانلود کنید؟ من قراره یه ابزار رایگان دانلود پست و استوری اینستاگرام معرفی بکنم.
بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام برای بازخورد بالا
بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام برای بازخورد بالا چه زمانیه؟ در ادامه من این دوتا فرضیه رو بررسی خواهم کرد و به یه نتیجه خواهم رسید.
یک روش برای شناسایی ترندها و جذب مخاطب
چطور میشه ترندها رو شناسایی کرد و به موقع سوارشون شد؟ من در ادامه یک روش برای شناسایی ترندها رو یاد خواهم داد.
همینطوری نوشتههای من
تغییر سیستم پاداش مغز
به تازگی متوجه شدم مشکل جدی در زندگی دارم: سیستم پاداش مغز من آنطور که من دوست دارم کار نمیکند. یعنی مغز من با چیزهایی که از نظر من مورد تایید نیست، خوشحال میشود. به عنوان مثال چرا باید مغز من با خوردن نوشابه خوشحال شود؟ موارد پاداش دهنده نادرستی در اطراف ما وجود دارد که باعث بهم ریختن عملکرد مغز میشود: ول چرخیدن در شبکههای اجتماعی سیگار...
پول در آوردن مثل کاشتن درخت است
راست میگوید، نگران بودن درباره اینکه آخر سر چه میشود به چه دردی میخورد؟ تنها کاری که از دست ما بر میآید این است که درختی که میخواهیم را بکاریم، به آن رسیدگی کنیم
استفاده اشتباه از انسان خردمند
نوشتم که فقط نوشته باشم، بخوان اگر فقط میخواهی بخوانی. احتمالا نزدیک صبح است. در حالی که Mouse روی کتاب «انسان خردمند» است دنبال کار میگردم. در کتاب گفته شده انسان خردمند نام علمی موجودی است که ما این روزها آن را به اسم انسان امروزی میشناسیم. نام این کتاب همیشه مرا یاد طعنه نویسندهاش میاندازد: چه اسم خودخواهانهای برای خودمان انتخاب کردیم،...
اگه توی بازاریابی محتوا کمک میخوای به من بگو چی نیاز داری تا بهترین راه حلو پیشنهاد بدم.
درباره توسعه کسب و کارها
تبدیل کردن مشتری به طرفدار با استفاده از بازاریابی محتوا
چی کار کنید که مشتری دوباره ازتون خرید کنه؟ چیکار کنید که مشتری به طرفدارتون تبدیلشه و محصولتونو به بقیه توصیه کنه؟ تبدیل کردن مشتری به طرفدار با استفاده از بازاریابی محتوا چطوریه؟
تخمین زمان مناسب برای حمله به رقیب
آیا در شرایط اقتصادی بد اجازه برای حمله به رقیب و گرفتن بازارش (سهم بازار) وجود داره؟ بله اجازه هست! چه زمانی به سهم بازار رقیبهامون حمله کنیم؟ زمانی که نشون بده ضعیف شده.
طمع در شرایط اقتصادی بد
آیا وقتی که اوضاع اقتضادی خرابه، طمع در بازار، رفتن به دنبال بازارهای تازه (سهم بازار تازه) و حمله به رقیب کار درستیه؟ نه!
اف فکتور ها (f-factors) چه چیزهایی هستند؟ ( بررسی وب سایت ریتینو )
قراره وب سایت ریتینو رو بررسی بکنیم و همینطور بدونیم اف-فکتور ها یا f-factors در بازاریابی چی هستن و چه ربطی به ریتینو دارن.
اثر مار کبرا چیه و چطور به تصمیمگیری کمک میکنه؟
https://www.youtube.com/embed/7fgDuLuSoDs این ولاگ درباره اثر مار کبرا و مثالهای قدیمی و جدید این اثره.بعد از اینکه اثر مار کبرا رو یاد گرفتیم در مورد...
ویدئو: چطور در دورکاری اثربخش باشیم
https://www.youtube.com/embed/kXtZ_YEKq0k از وقتی که کرونا اومده تعداد زیادیمون دورکاری رو تجربه کردیم. من قبل از کرونا هم چند سالی دورکاری کرده بودم و...