پیش نوشت: این ولاگ توسط وب سایت ریتینو حمایت شده.
همونطور که توی ولاگ گفتم، اف-فکتور ها یا f-factors در بازاریابی به نظرهای خانواده، دوستها و کاربرهای شبکههای اجتماعی گفته میشه که روی خرید ما تاثیر میذارن.
تقریبا همه جای دنیا یه جایی وجود داره که مشتریها بتونن نظرهاشونو در مورد برندها بگن و تجربهشونو با بقیه به اشتراک بذارن. دیجی کالا توی قسمت کالاها داره به نوعی اینکارو میکنه ولی توی قسمت خدمات چنین چیزی وجود نداره. توی ایران ریتینو میخواد اینکارو بکنه.
پی نوشت: در ضمن چیزهایی که در مورد f-factors گفته شد از کتاب “نسل چهارم بازاریابی” فلیپ کاتلره که انتشارات آریانا قلم منتشرش کرده.
0 دیدگاه