درباره بازاریابی محتوا
۲۱ نوع محتوای پر طرفدار
چه محتواهایی بین مردم مثل بمب میترکن؟ اسکات اوگتامن در یه مقاله ۲۱ نوع محتوای پر طرفدار رو بررسی کرده. اون ۲۱ نوع محتوا کدومها هستن؟
مناسبت های عجیب آذر ماه
آذر ماه چه مناسبتهای عجیبی داره؟ مناسبتهایی مثل تظاهر کن مسافر زمان هستی! من در ادامه قراره این مناسبتهای عجیبو آذر ماهو بگم.
قانون طلایی بازاریابی محتوا (قانون ۳ به ۷)
بازاریابی محتوا یه قانون اصلی داره. قانون ۳ به ۷٫ یعنی اگه ۳ تا محتوای معرفی محصول تولید کردید، ۷ تا محتوای نامربوط به محصول تولید کنید.
کارگاه علی بندری و اهمیت داستان سرایی
قبل از کارگاه علی بندری درباره نوشتن برای پادکست، داستان سرایی برای من مهم نبود. اما تازه فهمیدم که داستان چقدر اهمیت داره!
تخمین زمان مناسب برای حمله به رقیب
آیا در شرایط اقتصادی بد اجازه برای حمله به رقیب و گرفتن بازارش (سهم بازار) وجود داره؟ بله اجازه هست! چه زمانی به سهم بازار رقیبهامون حمله کنیم؟ زمانی که نشون بده ضعیف شده.
بالا بردن کیفیت فیلم برداری با دوربین موبایل
برای بالا بردن کیفیت فیلم برداری با دوربین موبایل، چه نکتههاییو رعایت کنیم تا کیفیت ویدیوهامون شبیه کیفیت ویدیوهای دوربین حرفهای بشه؟
همینطوری نوشتههای من
برای مرگ بهرنگ
متاسفم که نمیتوانم زمان را همچون یک دره پایین بروم یا مثل یک کوه بالا برومتا تو را آنجا ببینمکه خوشحال هستی و شاید ناراحت یا بیحوصله،با تمام صفتهای یک انسان که میشناسم.من در زمان به جلو خواهم رفتو تو در حجمی از زمان زنده خواهی بودو من نخواهم توانست زمان را همچون یک دره پایین بروم یا مثل یک کوه بالا بروم تا دوباره بنشینیم. هیچ حرفی نزنیم فقط...
ساعتی که با ما خوب تا کرد
اولین روز بهار بعد از مادربزرگ بود. کمی از درختهای حیاط خانه مادربزگ دلخور بودم که چرا بدون او شکوفه دادند. البته درختها گفتند بله، چنین است رسم روزگار. فهمیدم آدمها وقتی میمیرند فقط خودشان را با خودشان نمیبرند. مثلا یکهو میفهمی وقتی مادربزرگ نیست، دیگر سطل آشغال خانه مادربزرگ کیسه ندارد، آن هم سطل آشغالی که هیچوقت خالی نبود. بعد شروع...
ترک عادتهای بد با اپلیکیشن Quitzilla
همهمون یه تعداد عادت بد داریم که میخوایم ترکشون کینم ولی نمیتونیم. ترک عادتهای بد با اپلیکیشن Quitzilla یکم راحتره.
اگه توی بازاریابی محتوا کمک میخوای به من بگو چی نیاز داری تا بهترین راه حلو پیشنهاد بدم.
درباره توسعه کسب و کارها
واکنش به تبلیغات تلویزیون ایران
ببخشید. راستشو بخواید نمیخواستم آپلودش کنم. چون من همیشه ویدئوی آموزشی میذارم. قرار نبود به تبلیغات تلویزیون ایران و متفکرهای تبلیغات ایران گیر بدم....
ویدئو: ارزش پول چیست و چرا بعضی پول ها ارزشمند هستند؟
توی این ویدئو قراره بگیم که ارزش پول چیست و به چیه؟ چرا دلار با ارزشه ولی ریال نیست؟ چرا یهو بورس ایران کشید بالا؟ چرا پول دیگه پشتوانه طلا نداره؟ چرا...
ولاگ: پیشنهادهای بازاریابی برای شرایط سخت اقتصادی
همه در حال تجربه شرایط سخت اقتصادی هستیم. این ولاگ مربوط به هشت پیشنهاد بازاریابی در شرایط سخت اقتصادیه و میتونید توی هر کسب و کاری که فعالید از اونها...
ولاگ: فلسفه زندگی بنیانگذار نایکی (از کتاب کفش باز)
برای تماشای ولاگهای من میتونید کانال یوتیوب من رو دنبال کنید. چه تفکری باعث شد یک آدم معمولی شرکتی مثل نایکی را بوجود بیاورد؟ فلسفه...
کارآفرین نشو
کارآفرین نشو چون فیلیپ نایت، بنیانگذار نایکی، بعد از شروع کار سخت و هر روزه در نهایت در پایان سال دهم تازه مشکل مالی در زندگی شخصی نداشت. نه اینکه پولدار...
ولاگ: بالاخره این بازاریابی لعنتی چیست ؟
برای تماشای ولاگهای من میتونید کانال یوتیوب من رو دنبال کنید. قراره به ساده ترین زبان بگم که بازاریابی چیست . پیر من در اومد تا توضیح بدم بابا...