بعد از چند سال فعالیت در حوزه بازاریابی محتوا ، فکر کنم الآن وقتشه تا دوباره « بازاریابی محتوا چیست » رو تعریف کنم. اول برای خودم و بعد برای دوستهام.
هنوز فکر میکنم باید مثالهای بیشتری بزنم. برای همین ویدئو بعدی در مورد مثالهای بازاریابی محتوا هست.
پاورقی: بازاریابی محتوا رو برای اولین بار از محمدرضا شعبانعلی شنیدم. محمدرضا یکی از تاثیرگذارترین معلمهای من بوده و هست. مسیر زندگی منو مثل خیلی از آدمهای دیگه عوض کرده. همیشه شاگرد تنبل محمدرضا بودم برای همین سعی میکنم مثل بقیه شاگرد تنبلهای دنیا، از چشم معلم دور بمونم. برای همین صفحهشو لینک نمیدم. دوست داشتید یه “شعبانعلی” توی هر فضایی جست و جو کنید، پیداش میکنید.
لینک تعریف دقیق بازاریابی و تفاوت بین فروش و بازاریابی رو پایین قرار دادم.
توضیح ۱: اگر درباره ولاگ نمیدونید روی لینک پایین کلیک کنید:
فکر میکنم بعد از مطالعۀ این پست، خواندن لینک زیر هم برای شما سودمند باشد:
ویدئو: بالاخره این بازاریابی لعنتی چیست ؟
0 دیدگاه