این ولاگ درباره بازاریابی محتوا هست و قراره گفته بشه که:
• سنجههای مصرف، اشتراک گذاری، مشتری راغب و فروش چه چیزهایی هستن.
• روی چه سنجههایی باید تمرکز کنیم.
یکی از متداولترین اشتباهها در بازاریابی محتوا، قبل از شروع تولید محتوا اتفاق میفته. جایی که ما سنجههای اشتباهی انتخاب میکنیم.قدم اول اینه که سنجههای بازاریابی محتوا رو بشناسیم.
پینوشت: فقط هنوز وسایل نور پردازی هیچی ندارم و بیشتر با نور آفتاب ویدئوها گرفته میشن. الآنم که هی آفتاب میره پشت ابر دوباره میاد بیرون، هی میره هی میاد. برای همینه که نورپردازیهای مختلفی توی ویدئو میبینین.
0 دیدگاه