ویکلی #۳: محتواهای کسب و کار هفتگی!

ویکلی #3: محتواهای کسب و کار هفتگی!

از چند وقت پیش قرار شده است تا برای رویداد نوآوردگاه محتواهای کسب و کار هفتگی تولید کنم.

در حال حاضر این محتواها شامل یک مقاله‌ی ترجمه شده در حوزه‌ی کسب و کار است که در مجله‌های معبتر منتشر شده و در آن هفته بیش از دیگر مقاله ها خوانده شده است. دیگری یک خبر در حوزه‌ی سرمایه گذاری است که تقریبا می‌توان با خواندن مداوم آن خبرها آینده‌ی حوزه‌ی کسب و کار را حدس زد. علاوه بر آن، باارزش‌ترین خرید و سرمایه‌‌گذاری هفته هم در این خبر خواهد آمد. و دیگری ویدئو بلاگ‌هایی با نام نوآوردلاگ.

از این به بعد، هر هفته شنبه‌ها لینک‌های مربتط با محتواهای نوآوردگاه رو اینجا منتشر می‌کنم. البته سعی خواهم کرد تا از سال آینده ایمیل‌های هفتگی هم داشته باشیم.

پی نوشت ۱: احتمالا با رفتن به این لینک‌ها تجربه کاربری چندان خوبی نخواهید داشت. امیدوارم برای مدتی وب‌سایت قدیمی نوآوردگاه را تحمل کنید تا وب‌سایت تازه آماده شود.

پی نوشت ۲: علاقه‌ای به محتوای ترجمه شده ندارم ولی متاسفانه در شرایط زمانی فعلی چاره‌ای جز این نیست.

لینک‌های این هفته:

نوآوردلاگ#۳: معرفی کتاب خلق مدل کسب و کار

نسل جدید سرمایه گذاری، سرمایه گذاری‌ های بدون سود! (قسمت دوم)

Amazon بزرگ است چون کوچک شروع کرد!

در ادامه:

برای مرگ بهرنگ

متاسفم که نمی‌توانم زمان را همچون یک دره پایین بروم یا مثل یک کوه بالا برومتا تو را آنجا ببینمکه خوشحال هستی و شاید ناراحت یا بی‌حوصله،با تمام صفت‌های یک...

ساعتی که با ما خوب تا کرد

اولین روز بهار بعد از مادربزرگ بود. کمی از درخت‌های حیاط خانه مادربزگ دلخور بودم که چرا بدون او شکوفه دادند. البته درخت‌ها گفتند بله، چنین است رسم...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *